Krokodiller

Krokodiller

lørdag 23. oktober 2010

MEXICO - Melaque igjen

En ny herlig helg i Melaque ved stillehavskysten! Sol og bading i ca. 30 + var sammen med en dansk dame, som bor hos samme vertsfamilie som jeg. Litt langt a kjore fra Guadalajara, ca. 5 timer, men ok ogsa nar det er filmer i bussen og vakker natur utenfor vinduene.

3 uker i Guadalajara er gjenomfort...tiden gar veldig fort. Gjor bare ting jeg liker hele tiden, deilig a sitte i keramikkverkstedet og tegne, male pa fliser til musikk og spansk radio ..har provd meg pa a male bilder over 4 og 6 fliser..

Det gar litt fremover med spansken, over meg litt pa de 2 spanske som jobber i verkstedet, i vertsfamilien og litt rundt omkring. Skjonner mer hva de sier..men strever en del med a finne ord selv :-)

Ellers har jeg vart med de andre frivillige her pa wrestling....litt av et show med masker, drakter, opptreden av lettkledte jenter osv. masse rop og skrik, heiing pa ulike favoritter...stor stemning i salen!

Tur til Lago de la Chappala sist helg (Mexicos storste innsjo) med litt luxurylife...bodde pa et deilig sted med svommebasseng og lekker hage i Ajijic. Nydelig lite sted ved sjoen med koselig sma fargerike hus, koselige butikker og resteuranter.

I det hele tatt, herlig!

Onsker alle en super host

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar